Office Assistant

Mazars u Srbiji traži pojačanje za svoj tim!

Tvoji zadaci: 

  • radno mesto recepcija
  • poslovna komunikacija i prepiska
  • zakazivanje sastanaka i praćenje rasporeda njihovog održavanja, kao i briga o posetiocima
  • razni administrativni poslovi
  • briga o opremanju radnog prostora kancelarijskim materijalom i drugim potrepštinama
  • rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i slične aktivnosti
  • drugi poslovi koji obavljaju u cilju nesmetanog funkcionisanja kancelarije

Što očekujemo od tebe? 

  • pozitivna si, ljubazna, pedantna i otvorena osoba
  • dobro funkcionišeš u dinamičnom okruženju sa različitim profilima ljudi
  • odlično poznavanje engleskog jezika (pismeno i usmeno)
  • uspešno upravljaš širokim spektrom zadataka sa promjenjivim prioritetima
  • pratiš i brzo usvajaš promene
  • odgovorna si i pouzdana osoba
  • organizacione i analitičke sposobnosti i osećaj za detalje
  • osnovno poznavanje računara (excel, word, formulari, pošta)
  • vozački B kategorija
  • završena srednja škola (SSS)

Radno vreme i početak rada

puno radno vreme (klizno od 8h/9h - 16h/17h)

početak rada – Jul

Zašto Mazars?

Mazars je međunarodna, integrisana i nezavisna organizacija, specijalizovana za pružanje usluga revizije, računovodstva, poreza i konsultantskih usluga. Grupa Mazars pripada evropskom lideru na tržištu u računovodstvenom sektoru. Mazars ima širok spektar klijenata: korporacije i preduzetnici koji se kotiraju na berzi, neprofitne organizacije i pojedinci velikih vrednosti.

Mazars u Srbiji zapošljava 25 stručnjaka za poreze, finansijsko i poresko savetovanje, računovodstvo, i reviziju. Sa svojih 10-ak ljudi, odeljenje revizije posluje sa različitim klijentima u različitim delatnostima. Naš cilj je da uvek budemo iznad očekivanja i potreba klijenta. Stoga posvećujemo dužnu pažnju obrazovanju, pravičnosti i poštovanju zakona i principu vrednosti za novac. Čeka te mladi tim i vedra atmosfera na poslu.

Prijave

Rok prijave: 17.6.2022.

CV slati na posao@mazars.rs