Office Assistant
Tvoji zadaci:
- radno mesto recepcija
- poslovna komunikacija i prepiska
- zakazivanje sastanaka i praćenje rasporeda njihovog održavanja, kao i briga o posetiocima
- razni administrativni poslovi
- briga o opremanju radnog prostora kancelarijskim materijalom i drugim potrepštinama
- rezervacija smeštaja, putnih karata, avionskih karata i slične aktivnosti
- drugi poslovi koji obavljaju u cilju nesmetanog funkcionisanja kancelarije
Što očekujemo od tebe?
- pozitivna si, ljubazna, pedantna i otvorena osoba
- dobro funkcionišeš u dinamičnom okruženju sa različitim profilima ljudi
- odlično poznavanje engleskog jezika (pismeno i usmeno)
- uspešno upravljaš širokim spektrom zadataka sa promjenjivim prioritetima
- pratiš i brzo usvajaš promene
- odgovorna si i pouzdana osoba
- organizacione i analitičke sposobnosti i osećaj za detalje
- osnovno poznavanje računara (excel, word, formulari, pošta)
- vozački B kategorija
- završena srednja škola (SSS)
Radno vreme i početak rada
puno radno vreme (klizno od 8h/9h - 16h/17h)
početak rada – Jul
Zašto Mazars?
Mazars je međunarodna, integrisana i nezavisna organizacija, specijalizovana za pružanje usluga revizije, računovodstva, poreza i konsultantskih usluga. Grupa Mazars pripada evropskom lideru na tržištu u računovodstvenom sektoru. Mazars ima širok spektar klijenata: korporacije i preduzetnici koji se kotiraju na berzi, neprofitne organizacije i pojedinci velikih vrednosti.
Mazars u Srbiji zapošljava 25 stručnjaka za poreze, finansijsko i poresko savetovanje, računovodstvo, i reviziju. Sa svojih 10-ak ljudi, odeljenje revizije posluje sa različitim klijentima u različitim delatnostima. Naš cilj je da uvek budemo iznad očekivanja i potreba klijenta. Stoga posvećujemo dužnu pažnju obrazovanju, pravičnosti i poštovanju zakona i principu vrednosti za novac. Čeka te mladi tim i vedra atmosfera na poslu.
Prijave
Rok prijave: 17.6.2022.
CV slati na posao@mazars.rs